Aasta šovinisti valimised: kandidaat nr 7 on Joel Volkov!

Joel Volkov, kardab kuldmune muneva reklaamitööstuse hävimist (sest ometi ei saa ta alkotööstuse pärast nii kõvasti nutta?) ja on ühtlasi naiste sassis hingeelu spetsialist

Joel Volkov on reklaamibüroo Tank loovjuht, kes võttis kätte ja kirjutas ühe eriti ilge loo, mis ilmselt läheb ajalukku kui uus madalpunkt Eesti ajakirjanduses. Postimees läheb ajalukku kui meediakanal, mis selle isiklikke rünnakuid ja kurje vihjeid täis teksti rõõmuga avaldas. Ime, et autori enda nimi kirjas oli. Ja seda kõike Eesti alkoholitööstuse reklaamitööstuse nimel.

Mida siis lugeja teada sai? Et ainus asi, mis üldse elu maal üleval hoiab, on alkohol. Et “iga viimane kui laps saab juba aru”, et brutaalne rõhumine hävitab riigile “kuldmune muneva tööstuse”. Et reklaamil ei ole mingit mõju joomisharjumustele ja et ametnikud teavad seda väga hästi, kuid varjavad seda informatsiooni, sest neid ei huvita pärisinimeste pärisprobleemid (ilmselt erinevalt loo autorist).

Mida lugeja teada ei saanud? Mis loogikaga üks “kuldmune munev” tööstus hävima peaks, kui piiratakse reklaami, mille mõju on nagunii olematu. 

Aga miks see lugu siia rubriiki sattus? Eks ikka sellepärast, et Volkov ei piirdunud ainult ühe eesti poliitiku “võõraks”ja “reeturiks” tembeldamisega, vaid oma koosa said miskipärast ka naised:

“Ainukesed, kes paistavad tema olemasolust alati rõõmu tundvat, on kolme-neljakümnesed kõrgelt haritud, ilma täisväärtusliku pereeluta, tüüpiliselt koera või kassiga varustatud hüperkultuurihuvilised ja mitmesuguseid asju korraldavad sotsiaalselt väga aktiivsed amatsoonid. Neile üldjuhul meeldibki kõik, mis on sama sassis nagu nende enda hingeelu.”

Reklaamiguru on ilmselt rahul iseendaga, sest just see tsitaat vaatas paar päeva tagasi vastu meie naissoost lugejate sotsiaalmeediavoost. Mis viga on kassi- ja koeraomanikel või kes on Volkov, et teab midagi 30–40-aastaste naiste hingeelust või pereelu täisväärtuslikkusest jääb arusaamatuks, aga kui on enda kliendi sõnumile vaja tähelepanu saada, siis ilmselt anything goes.

Meie aga soovitame sellise uue tasemega PR-võtte peale oma lugejatel hoopis Eesti alkoholitööstusele keskmist näppu näidata ja kasvõi kiusu pärast karsklaseks hakata. Kui see tundub liiga jõhker, võib lasta vanaema õunamahlal käärima minna või eelistada välismaist kraami. Ja kui isegi see tundub teostamatu, siis vähemalt vältida reklaamiagentuuri Tank kodulehel ilutsevaid kaubamärke, nagu Altia toodetud Saaremaa viin või kogu Saku toodang.

Sest miks peaksid sotsiaalselt aktiivsed amatsoonid troppidele oma raha andma?

Aasta šovinist on rubriik, kus tutvustame lugejatele ükshaaval silmapaistvaid šoviniste. Aasta lõpus korraldame rahvahääletuse. Võitja saab lisaks aule ja kuulsusele ka Feministeeriumi otsepostitusi oma e-postiaadressile.

Tutvu teiste 2016. aasta kandidaatidega siin.

Tutvu 2015. aasta kandidaatidega siin.

0
FacebookTwitterEmail

Aita areneda Eesti feministlikul mõttel!

Sinu annetus aitab Feministeeriumit töös hoida — algatada uusi projekte, tasuda kaaskirjutajatele ja arendada kohalikku feministlikku mõtet.

Anneta

Loe ka